okis

Заразата, пълзяща по вагоните

By Тони Тодорова, 22.10.2014

Когато използваме думата легал, няма начин да я комбинираме в едно изречение с думата влакове. Ясно е, че за да „удариш” влак, това не е поръчка, а свободата, която сам си планираш, кога да осъществиш.

Зад бомбенето на влакове стоят много повече неща от това просто да отидеш на мястото и да го изпръскаш със спрея. То си е нещо като ловуване между самия теб и жертвата- влак.

Самото планиране да драскаш върху влаковете включва неща от типа наблюдение и набелязване на вагони, проучване на разписания на влакове и маршрута им, защото все пак искаш да знаеш кои са локациите, през които ще мине графита ти. До тук минимум няколко нощи. Понякога се налагат и пътувания по 200 километра за влак с кола. Проверки на самите депа, хора във влаковете и подсигуряване на местата за бягство. Оглеждаш се за присъствието на охрана. Ако ще рисуваш в депо – откъде се влиза. Понякога се налага да гледаш картите през Google Earth и ако имаш човек, да получиш малко вътрешна информация.

Идва момента, в който трябва да си направиш скицата така, че тя да е максимално опростена, за да не се мотаеш много в рисуването й. Но тя все пак трябва да поддържа някакво ниво.

Идва и нощта, в която ще белязваш вагона. Излизаш в малките часове на нощта. Трябва да си максимално предпазлив и тих, за да не те хванат „жепейците” или някоя патрулка. Слагаш качулката. Действаш. Правиш си бомбата и изчезваш. Доволен.

Това би трябвало да ти се случи безпроблемно, ако планираш всичко. Но не винаги става така. Има безкрайно много истории с инциденти и пострадали райтъри, заради тази глътка въздух, която искат да поемат. Гонки с полицията, в случай че те хванат, арести, гадости.

Друга част от бомбинга са и метрата.  Всяка година десетки артисти губят живота си в тунелите, там е още по трудно, разбиват се шахти, катинари, врати, шансовете да изскочи влак и да те отнесе също са големи.

Рисуването на влакове и метра не е детска игра. Трябва да знаете, какво правите и защо го правите!

ВСИЧКИ СНИМКИ НА ВАГОНИТЕ МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ В ГАЛЕРИЯТА ТУК.

  funne lbs turgovishte 2009 - 2010 golf xpres eak sofia 2010 ink sofia 2009 kare ink 2010 sofia kbs kbs 2009 kbs nls 2010

kbs nls 2010 kicoe - NSB KGZ - hamburg e grada - 2010 neko rnc 2008 ruse nls etar(nls) 2010 dobrich norep 2009 ruse ozone cms 2008 stereo varna 2010 stu crew 2008 vlgab 177 ----self kbs turnovo 2010 vlgab 183 - opera lpg shumen 2010 vlgab 339  --- lmao - търговище, pfu -unl - turnovo xpres - EAK - Sofiq - 2008

 

 

 

 


FacebookTwitterGoogle+PinterestSvejoShare

Един коментар

  1. Nikhil казва:

    If time is money you’ve made me a weitahler woman.

Коментирай публикацията

Вашият отговор на Nikhil Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *